реклама Делікат

Керівник Національної комісії з регулювання ринків фінансових послуг Максим Поляков, якого черкащани більше знають як опозиційного до минулої влади політика та активіста Майдану, став 39-м номером у списку партії «Народний фронт» Арсенія Яценюка. У команді Яценюка Поляков працює вже давно, є депутатом Уманської міської ради та головою Уманської міської організації «Фронту змін». Чому зараз він вирішив не триматися за крісло голови регулятора небанківського фінринку, з ким боротиметься за перемогу політичної сили на Черкащині та кого вважає конкурентами – у його інтерв’ю виданню «Прочерк».

 

– Політична партія «Народний фронт» – це дійсно команда однодумців, чи це політичний проект задля участі у виборах?

– Основа політичної партії – це багаторічна команда «Фронту змін», яка свого часу об’єдналася з «Батьківщиною», аби разом боротися проти Януковича. І, слава Богу, вдалося його вигнати й звільнити країну від диктатури. Але з’явилася нова загроза – це агресія Росії проти нас. Лідер «Народного фронту», Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк, взяв відповідальність за свою команду, яка об’єдналася на захист України. Це однодумці, люди, які захищають Україну і власним життям, воюючи на Донбасі, і в економічному плані, працюючи заради стабільності. Наша спільна мета – захист України від зовнішньої агресії, адже без перемоги в протистоянні з Росією неможливо збудувати сильну державу. Принциповою відмінністю «Народного фронту» є те, що заради головної мети тут об’єдналися зовсім різні представники суспільства, але в кожного  є свої заслуги перед країною і свій досвід. Важливо, що в команді є досвідчені управлінці, які не побоялися у час війни взяти відповідальність на себе й довели, що можуть бути успішними антикризовими менеджерами.


– Але багато кроків Уряду, який очолює лідер «Народного фронту» Арсеній Яценюк, в суспільстві критикуються. Зокрема, «непопулярні» рішення про скасування багатьох пільг та соціальних виплат…

– У цьому плані мені якраз і подобається наша політична сила і Прем’єр-міністр, який уперше за понад 20 років незалежності каже країні правду про те, що в нас насправді відбувається. Немає популізму – якщо важко, то важко. Якщо немає грошей, то їх немає, їх не збирають із когось і потім вони невідомо куди зникають. Але ми повинні зробити все, щоб втримати країну. А для цього треба розуміння, що в нас війна – і економічна, і фізична. Це реалії, які ми маємо на сьогоднішній день. Втім, якраз Прем’єр-міністр започаткував реальні реформи. Але правда в тому, що відразу не буде просто, буде вкрай важко. І по-іншому, ніж брехуном, не можу назвати того, хто розповідає, що він через місяць-два щось змінить. Немає жодної держави, де б вдавалося під час війни проводити реформу. Та Арсенію Яценюку вдається втримувати ситуацію, в нас немає дефолту, розпочалися важливі економічні процеси. Наприклад, один з найважливіших – це процес бюджетної децентралізації, що дасть можливість збирати податки, контролювати податки і спрямовувати їх туди, де є потреба у місцевих громад. Завдяки цьому роль місцевих рад, районних і обласних рад значно зростає. Це стане стимулом для місцевих підприємств сплачувати податки, бо вони розумітимуть, на що витрачаються ці кошти.

Скорочення контролюючих органів, скорочення кількості податків, спрощення єдиного соціального внеску, який стає прозорим, виводить з тіні заробітні плати… Бо те, що люди зараз отримують мізерні пенсії – це якраз наслідки несплати за них податків. Тобто в країні існує комплекс соціальних проблем, які потрібно розв’язувати. І значні кроки в цьому напрямку Уряд якраз робить.

– Хто є вашою командою на Черкащині. Наскільки активно вам вдається працювати в області?

– Я вже працюю на Черкащині, приїжджаю на вихідні. Незабаром беру відпустку і вже зможу працювати щоденно – не тільки в телефонному режимі, а й на зустрічах. І зараз звертається чимало черкащан, представників бізнесу, яким намагаємося допомагати. В нашій команді – дуже багато молоді, нових людей та нових облич – тих, хто не був у жодній з партій. Звісно, залишилися і осередки «Фронту змін», але це також люди, які були вірними одній політичній силі.

Наприклад, у нас ідуть по округах Олександр Турчиняк (це молода людина, має досвід роботи на великому підприємстві, нині працює заступником директора ТОВ «Магістраль-Т») та Ігор Доманський (п’ять років працював на посаді заступника голови Уманської райдержадміністрації). Ідуть люди, які захищають країну, воюють в АТО, допомагають військовим на Донбасі. Це також наші мажоритарники, і мені приємно, що вони з нами. Зокрема,  Валентин Ткалич та Сергій Носачев.

Іде Андрій Габров, який зараз займається тим, що допомагає вивозити наших поранених в Польщу, відправляє гуманітарну допомогу на Донбас. Тобто, це ті люди, які реальними конкретними справами захищають державу і не бояться за своє життя, або ті, хто працює на Черкащині, вміє організувати бізнес, вміє організувати процеси. Ми повинні нарешті зрозуміти, що потрібно відійти від тих політиків, які весь час обіцяють, а залучати тих людей, які працюють заради країни та заради регіону.

Максим Поляков – активний учасник акції «Вставай, Україно»

Максим Поляков – активний учасник акції «Вставай, Україно»


– Кого на Черкащині вважаєте своїми головними конкурентами?

– Найбільшими конкурентами будуть популісти, які тільки обіцятимуть і нічого не робитимуть. Ми зосередимо свою увагу не на популізмі, а на реальній програмі відновлення Черкащини. У мене вона є, я розумію, як її впроваджувати, як залучати інвестиції. Скажімо, сектор, яким я зараз керую, незважаючи на війну, демонструє, що в нас іде ріст, до нас приходять іноземні інвестиції, і це досягається завдяки постійній роботі. Я розумію, як допомогти Черкащині, аби були кошти і на розвиток сільського господарства, і на розвиток економіки, і як мінімізувати регуляторні функції. На жаль, сьогодні в обласні рівень менеджменту дуже низький. Коли регіоном керують люди, які займалися збором податків, зрозуміло, що вони не можуть дати вільно дихати підприємцям. Натомість слід створити умови для розвитку бізнесу, мінімізувати втручання держави і регіональної влади. Влада має бути помічником для підприємців. Відомо, що підприємці просять одного: не треба нам допомагати, тільки не заважайте. Це першочергове.

– Ви сказали, що від «Народного фронту» ітимуть люди, які воювали на Донбасі. Зараз і в інших політичних сил є представники з військових батальйонів. Це новий політичний тренд чи ці люди дійсно зможуть змінити Парламент на якісно новий?

– Навіть якщо хтось використовує це як політичний тренд, то це добре, коли в Парламент заходять чесні і порядні люди, які ідуть туди не заради політики, а заради України. Скажімо, тренд, коли всі почали носити вишиванки – це хороший тренд. Коли конкурують за Україну і показують, хто більше робить задля вступу в ЄС – це теж хороший тренд… Головне не те, чи мають ці люди досвід у політиці. Головне, щоб вони діяли як патріоти України. Їхні діти мають навчатися в Україні, їхній дім має бути в Україні, їхній бізнес має бути в Україні. Це і є патріотизм…

Під час Євромайдану Максим Поляков був координатором черкащан та  тривалий час жив тут разом з іншими активістами

Під час Євромайдану Максим Поляков був координатором черкащан та тривалий час жив тут разом з іншими активістами


– Чому ви особисто цього разу ідете в списку партії, а не балотуєтеся по округу?

– Це було не моє рішення: я як керівник штабу і обласної організації фізично не можу знаходитися і в Черкасах, і в Умані. Мажоритарка – це те, що потрібно відходити ногами, це робота з людьми. А не можна бути в різних місцях одночасно.

– На Черкащині ви більше відомі як політик, а не як очільник фінансового відомства? Які досягнення на посаді голови Нацкомфінпослуг вважаєте найбільш вагомими?

– Я вже півроку керую небанківським сектором України. Перше досягнення – ми прибрали з Комісії всіх, хто мав відношення до Партії регіонів, скоротили схемне страхування, що сприяло виведенню коштів з небанківського сектору. І найголовніше, що під час військової агресії Росії мені вдавалося залучати іноземні інвестиції. Сьогодні люди інвестують у компанії, які працюють на економіку України. Це вважаю найбільшим досягненням, бо ті, хто у цей складний час інвестує в економіку України – це справжні українці і патріоти. Не всі можуть воювати в АТО, але хтось повинен воювати і за пенсіонерів, і за бізнесменів, і за соціальні виплати.

– Свого часу під час агресії в Криму ви з однодумцями об’їздили чи не всі військові частини, особисто спілкувалися з солдатами. Зараз відвідуєте військових на Сході?

– Ми з самого початку допомагали багатьом батальйонам і допомагаємо зараз. Днями прийняли рішення на координаційній раді виділити 5 мільйонів гривень госпіталям для лікування поранених в АТО саме за рахунок страхових фондів. Не раз виділяв особисті кошти нашим військовим на бронежилети, на каски, захисні окуляри. Допомагали в Умані – давали кошти для відправлення гуманітарної допомоги, збирали речі. Тобто щоденно ведемо цю діяльність. Особисто був тричі в різних містах у зоні АТО, зустрічався з військовиками. Навіть під час виборчої кампанії продовжуватиму цю роботу.

– А як ви ставитеся до компромісного рішення про перемир’я та надання особливого статусу східним регіонам?

– Я цілком згоден, що мир державі потрібен, але він не повинен бути досягнутий шляхом зради національних інтересів. Ті люди, які там постраждали, сім’ї загиблих мають знати, за що вони гинули. Тому всі рішення повинні бути відкритими і публічними. А мир країні потрібен, тільки з врахуванням інтересів людей, патріотів, які захищають державу.

– Щодо прозорості – то ще одне питання про відкриті партійні списки? Чи ваша партія в Парламенті лобіюватиме прийняття відповідних змін?

– Я повністю підтримую необхідність відкритих списків на виборах. Сподіваюся, новий Парламент буде більш конструктивним, в ньому буде менше представників антиукраїнських сил, які боятимуться за свої крісла і голосуватимуть за ці рішення.

– Які головні проблеми бачите на Черкащині, котрі потребують розв’язання в першу чергу?

– Насамперед, це відсутність будь-яких реформ, відсутність прозорості роботи. Багато з тих, хто сидів при посадах за минулої влади, там і позалишалися. Але зараз головне – розпочати реальну регіональну реформу, дати бізнесу можливість працювати, залучати його до управління, не брати політиканів у владу, а брати реальних людей, які уміють працювати.

– Ваша управлінська і політична діяльність не заважає підтримувати зв’язки з Уманщиною? Що зможете зробити для регіону, якщо станете депутатом?

– Буквально зранку вирішував питання про допомогу школі в Умані. Там працює моя депутатська приймальня, нещодавно відкрив приймальню також в Черкасах. Вже протягом 5 років зі мною працює команда, яка допомагає реалізувати чимало благодійних проектів. Підтримуємо притулок для тварин, здійснюємо допомогу для зони АТО та багато іншого. Щодо перспектив, то працюватиму насамперед для залучення інвестицій, розвиток туристичного потенціалу, реалізацію проекту з переробки сміття. Умань – це моє рідне місто, з яким я завжди буду пов’язаний та допомагатиму розвиватися.

Довідка

Максим Поляков народився 23 квітня 1982 року в м. Умань Черкаської області. З 2011 року був заступником міського голови міста Умань. Також є депутатом уманського міської ради та Головою Уманської міської організації політичної партії «Фронт змін» Арсенія Яценюка. На виборах балотувався до Парламенту по округу № 200 з центром у м. Умань, але програв регіоналу Антону Яценку.

У квітні 2014 року призначений в. о. голови Нацкомфінпослуг України.

«Народний фронт» – політична сила, яку очолив Прем’єр-міністр Арсеній Яценюк. До першої п’ятірки списку партії увійшли відома громадська діячка і журналістка Тетяна Чорновол, спікер ВР Олександр Турчинов, екс-секретар Андрій Парубій і комбат спецбатальйону «Миротворець» Андрій Тетерук.

реклама

Коментарі  

 
0 #45 Фотограф 24.09.2014 16:49
Цитую нігер:
Цитую Катя:
СЛАВА НАРОДНОМУ ФРОНТУ !

Слава КПСС! :D :lol: :lol:


Зачет :lol: :lol: :lol:
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #44 Ольга 24.09.2014 08:44
Поляков просто супер. В такого можна й закохатись. Арсеній найрозумніший премєр за всі роки незалежності, який гідно представляє Україну в усьому світі. Народний фронт, Арсеній і Максим. Слава Україні!
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+1 #43 нігер 23.09.2014 21:16
Цитую Катя:
СЛАВА НАРОДНОМУ ФРОНТУ !

Слава КПСС! :D :lol: :lol:
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+3 #42 Іванна 23.09.2014 14:26
Цитую Столяр:
Особисто знаю Полякова..........Продається всім і вся.
Саме Макс очолював штаб Булатецького на виборах і саме Макс здав Булатецького Поплавському.
Тому думайте люди чи потрібні такі Полякови Новій Україні ???



Інформація ні про що! Це все одно, що я зараз напишу в коментах, що бачила як вам хабар давали за те, щоб Ви тут цей "брєд" писали :-? :o
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+6 #41 Артемий 23.09.2014 14:17
Максим Анатольевич - молодой и перспективный политик. Его большой плюс в том, что он открыт для общения и всегда готов помочь. Человек который во время "майдана" не сидел в теплом кабинете или в ресторане, обсуждая "план дальнейших действий", а стоял рука об руку с теми, кто боролся против режима януковича. Ошибок не допускает только тот, кто ничего не делает.Главная проблема государства - коррупция. И с ней должны бороться такие как Поляков - бесстрашные, незаангажирован ные, честные и целеустремленны е.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #40 Юлік 23.09.2014 10:18
Цитую Столяр:
Особисто знаю Полякова..........Продається всім і вся.
Саме Макс очолював штаб Булатецького на виборах і саме Макс здав Булатецького Поплавському.
Тому думайте люди чи потрібні такі Полякови Новій Україні ???

Дивуюсь Вам люди! що за дурниці Ви пишете? якби тільки щось написати і списати всі гріхи на Полякова. якщо тоді на виборах люди купились на гроші Поплавського, так само як в Умані - на гроші яценка, то це значить те, що більша частина людей вважали краще продати свій голос. А яким чином до нього Поляков? Читайте, спілкуйтесь з людьми, аналізуйте, а тоді робіть висновки.а не займайтесь пустою писаниною в коментарях!Пиші ть факти, а не з області "чули дзвін - незнаємо звідки він", спочатку розберіться в ситуації, а тоді висловлюйте свої думки.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+4 #39 Вікторія 22.09.2014 22:32
Цитую Марися:
Звичайно молодець, зарейдерив завод Уманьхліб купив спочатку собі посаду в Києві а потім місце у списку яценюка. а люди залишилися при своїх інтересах. МОЛОДЕЦЬ!

Який "Уманьхліб" ви хоч розумієте, про, що говорите. "Уманьхліб" це приватне підприємство і хто кому продає акції, це взагалі особиста справа власників. Але є люди, для яких Поляков конуцрент, вони у всіх відношеннях не варті Полякова на 3 відсотки, через те й чіпляють на нього всі гріхи, яких навіть далеко не має.Як що вам так цікаво, то О... Б.., яка була директором, довела завод до банкрутства. Вона аф...стка, а опоненти Полякова, такі ж самі аферисти, її використали в своїх цілях. і взялися дискридувати Полякова.Абсолютно всі дії з акціями "Уманьхліба" здійснювались виключно в правовому полі,через ринок цінних паперів , що підтвердили всі судові інстанції.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
0 #38 Левко Дурко 22.09.2014 16:31
Цитую визор:
Цитую СБУ vs. ФСБ:
Гришин(С Семенченко) -проживав у Севастополі, вчився в Росії у "ВГИК", де був завербований ФСБ, але з причини тупості і злодiйкуватостi був законсервований .Під Иловайском біг з поля бою завів підрозділ в засідку за вказівкою резендента ФСБ у Донецьку- позивний "Чекіст"



А Ярош -депутат Госдумы :lol:

нiт-депут когресу американських штатiв-точнiш марiонетка
тих шо сидять на п'ятому поверсi на Владимiрський вулицi, дом 33 — у тому ж будинку, де до получення незалежности було КДБ УРСР.Гарна будiвля.Бував там ще
за Федорчука.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-5 #37 Столяр 22.09.2014 05:35
Особисто знаю Полякова..........Продається всім і вся.
Саме Макс очолював штаб Булатецького на виборах і саме Макс здав Булатецького Поплавському.
Тому думайте люди чи потрібні такі Полякови Новій Україні ???
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+2 #36 Nazareth 21.09.2014 21:01
Правильно - "пишаюся".
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

реклама Делікат

bigmir)net TOP 100