реклама Делікат

Уряд України – найбагатший у світі. У ньому – 6 мільярдерів. Натомість дві третини населення живуть у злиднях. При цьому змінити ситуацію – цілком реально. Але треба починати з першої особи держави. Таку позицію озвучив лідер партії «Громадянська позиція», голова Комітету Верховної Ради України з питань нацбезпеки і оборони Анатолій Гриценко, перебуваючи в Черкасах 18 квітня.


– Доки бізнес буде при владі і плутатиме державну кишеню і свою власну, коштів не буде ніколи. Насправді в бюджеті гроші є, немає моралі і відповідальності, – переконаний політик.

«Виборча кампанія почалася з брехні»

На прес-конференції в експертному клубі CherkassyNews.TV він зізнався, що його візит у обласний центр почався з… брехні.

– Щойно в’їхав до міста Черкаси, побачив великий біл-борд. На ньому – серп і молот, КПУ і ключові слогани: «Націоналізація ключових галузей економіки. Повернемо країну народу!»

Він переконаний, якби комуністи були чесними, то на тому біл-борді мали б додати пояснення. Зокрема, про те, що Фонд державного майна, який здійснює розпродаж державних підприємств, у тому числі стратегічно важливих, очолює Олександр Рябченко, кандидатуру якого внесли саме комуністи. І що Компартія повністю контролює розпродаж національної економіки, її стратегічних галузей. Тому деякі політики вже почали передвиборні перегони і почали з брехні.

Дорогою ж до Черкас пан Гриценко прочитав на сайті інформагентства «УНІАН» виступ секретаря РНБО Андрія Клюєва про те, як побороти корупцію. Такі заяви Анатолій Гриценко також  вважає брехнею і лицемірством.

– Боротьба з корупцією – нескладна справа, якщо починається з першого крісла країни, – зауважує Анатолій Гриценко.

Він нагадав, що одним з перших указів Януковича було створення Національного антикорупційного комітету. Але далі декларацій справа не пішла.

– Він оприлюднив декларацію про доходи за 2009 рік. Усі побачили, який він бідний, не має навіть «Запорожця». Є гаражі, є Межигір’я, а навіть машини немає. І всі чиновники по вертикалі зрозуміли, що можна мати і ховати, – коментує Гриценко. – А по-друге, через відповідні зміни в антикорупційний закон чиновники тепер мають декларувати статки лише тих дітей, які живуть з батьками. Тобто чиновники бідні, а їхні діти – мультимільйонери.

«Потрапити в парламент для мене – не самоціль»

Черкаським журналістам пан Гриценко розповів, що не буде балотуватися по округу ні від Черкащини, ні від Київщини. А ставить за мету провести у парламент свою партію «Громадянська позиція».

– Я міг би іти на вибори і на Звенигородщині, де колись жив, і в Голосіївському районі, де живу зараз, і по Тальному запрошували, де наша партія набрала найбільше підтримки, і в Черкасах, і навіть у Донецьку, – каже Анатолій Гриценко. – Але я вже прийняв принципове рішення і заявив чітко: для мене не є проблемою потрапити в парламент як Анатолієві Гриценку. Мені 54 роки, з них у парламенті я 4. Для мене парламент – не самоціль. Я хочу, щоб туди пройшли гриценки – люди, які чітко заявляють свою позицію, які не крали і не обманювали, які робили те, що обіцяли, які мають знання і досвід…


Саме такі люди, як переконує депутат, і входять до «Громадянської позиції», і їх він готовий вести на вибори, навіть ризикуючи власним статусом. Уже нині його партія за результатами опитувань центру Разумкова, знаходиться на 5-му місці серед інших політичних сил. І це при тому, що ще не було початку передвиборної кампанії.

«Фальсифікувати вибори побояться»

Анатолій Гриценко переконаний: люди не повинні залишатися осторонь виборчої кампанії, бо лише їхній свідомий вибір зможе змінити ситуацію в країні.

– Дійсно, панує така думка, що вибори вже не мають значення, все вирішено, ходи не ходи, а результат відомий. Це неправда. Я розумію, що більшість моїх родичів, які живуть на Черкащині, не читають закони. Люди живуть або просто виживають. Але в законі про вибори є нові позиції, які перекривають основні канали фальсифікації, – розповів Анатолій Гриценко.

Під час засідання погоджувальної ради у ВР

Під час засідання погоджувальної ради у ВР


Першим таким пунктом, за його словами, є те, що якщо раніше можна було безконтрольно друкувати будь-яку кількість бюлетенів, то тепер процес друку на поліграфічному комбінаті «Україна» відбуватиметься під пильним оком контрольної комісії парламенту, куди ввійдуть представники опозиції. Тобто жодного зайвого бюлетеня надруковано не буде.

По-друге, раніше номер дільниці на бюлетенях вписували від руки, тепер же на захищеному папері в присутності тієї ж таки комісії буде типографським способом вдруковано номер. Тож перекинути з однієї дільниці на іншу 300 голосів уже не буде можливим.

По-третє, закон вимагає, щоб усі документи про вибори зберігалися 5 років. Бюлетені, протоколи з підписами, мокрими печатками. Це означає, що підмінити бюлетені десь по дорозі з ДВК до ТВК не вдасться. Бо за такі речі передбачено від 4 до 6 років ув’язнення.

– Якщо хтось знищив чи підробив, то він сяде. І про це потурбується президент, якого оберуть у березні 2015 року, – каже пан Анатолій.

«З Тулубом лише раз говорив по телефону»

Розмірковуючи про результати майбутніх виборів, Анатолій Гриценко порадив не міряти всіх одними мірками. На його переконання, і серед депутатів, і серед міністрів  були і є такі, що не крадуть.

– Поїдьте у Ватутіне, де живуть мої батьки, і подивіться на «Межигір’я» Гриценка – мої батьки живуть у «хрущовці», де ніколи не було гарячої води. Будучи міністром оборони, я міг збудувати для них «маєточок». Але я цього не зробив.

Батько Степан Дем’янович та мама Ганна Тихонівна

Батько Степан Дем’янович та мама Ганна Тихонівна

 

Саме через ситуацію у Ватутіному Анатолієві Гриценку довелося спілкуватися по телефону з черкаським губернатором Сергієм Тулубом. Інших приводів – не було.

– Я побачив в Інтернеті, що відключили водопостачання у Ватутіному, де живуть мої батьки, родичі, друзі (У листопаді минулого року його відключили через борги водоканалу за електрику, – ред.). Я подзвонив і запитав, у чому суть і коли буде вирішено питання. А взагалі ми не спілкуємося, – прокоментував «Прочерку» Анатолій Степанович. – Між нами лінія поділу – я знаходжуся в опозиції до влади, яку він представляє. Жоден губернатор, включаючи Тулуба, не є самостійним у своїх діях, він член команди Януковича. Я думаю, Тулуб не зможе чесно сказати: Віктор Федорович, ви подали неправдиву інформацію у своїй декларації про доходи. Побоїться. А якщо скаже, не побоїться, я потисну йому руку…

«Смотрящі» – загроза для країни

Характеризуючи основні загрози для країни, Анатолій Гриценко зауважив, що це, насамперед, відсутність моралі у владі, відсутність робочих місць, низькі соціальні стандарти і так звані «смотрящі», які відбирають у бізнесу все, навіть незважаючи на те, з якого цей бізнес регіону і яку партію представляє.

Серед головних завдань, які треба реалізувати, на його думку, треба зробити пріоритетним розвиток внутрішнього ринку, зменшити податкове навантаження на фонд заробітної плати, підтримувати створення нових робочих місць, перекрити митний кордон України від потоку контрабанди. А також – перестати брати зовнішні кредити під гарантії Уряду, бо вони відразу лягають у витратну частину бюджету, а отже – на плечі всіх людей.

Об’єднавчий з’їзд «Громадянської позиції», 31 березня 2012 року

Об’єднавчий з’їзд «Громадянської позиції», 31 березня 2012 року

 

Свою думку він висловив і про ухвалений нещодавно Кримінально-процесуальний кодекс. Політик вважає, що через ситуацію в країні, яка склалася нині, він не дасть позитивного ефекту.

За його словами, як ложка дьогтю псує бочку меду, так і близько 20% норм, закладених у прийнятому КПК, знищують позитивний вплив близько 80% нормальних, європейських вимог. Гриценко заявив, що зараз такий КПК приймається «для Тимошенко і Луценка», втім закликав людей, які вносять такі норми, замислитися, чим усе це закінчиться для них самих.

реклама

Коментарі  

 
+4 #22 Оксана Колісник 25.04.2012 08:48
Цитую О.ЧУПРИНА:
Цитую опа:
Люди, проснитесь, какой Гриценко - патриот!? Ну о чём вы? Неужто мы настолько слепы, чтоб им всем доверять? Ведь это мы дали "добро" ворам миллиардерам, а они нас - "биомассой" за это называют. Гриценко - патриот, настоящий офицер - это же анекдот.
Цитую Тарас:
Він із теї шайки, хто з великим задоволенням, при нагоді, "простелить" Україну під ноги американцям. А ті знають як зробити з України зону власних інтересів. Ато нехай залишається "найкращим серед непрохідних"

Якщо не маєш аргументів,дій по-принципу:"Вали кулем,потом разберем".Предложите кого-нибудь в альтернативу Гриценку. Пообсуждаем.
Не треба Гриценка "обсуждать". Треба місцевим його прихильникам дбати про імідж лідера. Бо ж оно бачите там, де безчинствують лозинські ніхто не віритиме, що його начальник (ця) - "в білому".
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+5 #21 Оксана Колісник 23.04.2012 22:45
Цитую krylohlop:
Гриценка поважаю і підтримую.
Але сумно було побачити в його черкаському оточенні пана Щербатого... :sad:
Так отож! З якогось часу я політичні сили оцінюю не за їхніми фронтмЕнами-вумЕнами :), а за місцевими функціонерами чи там волонтерами. Бо ж воно, як кажуть, "подібне до подібного". Іноді мені з того також дуже і дуже сумно...Але я давно не вірю, що лідер - "цяця", якщо його підлеглі (ну, скажімо, на рівні обласного чи районних партійних осередків чи виборчих штабів) - "каки".
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-2 #20 О.ЧУПРИНА 23.04.2012 09:38
Цитую опа:
Люди, проснитесь, какой Гриценко - патриот!? Ну о чём вы? Неужто мы настолько слепы, чтоб им всем доверять? Ведь это мы дали "добро" ворам миллиардерам, а они нас - "биомассой" за это называют. Гриценко - патриот, настоящий офицер - это же анекдот.
Цитую Тарас:
Він із теї шайки, хто з великим задоволенням, при нагоді, "простелить" Україну під ноги американцям. А ті знають як зробити з України зону власних інтересів. Ато нехай залишається "найкращим серед непрохідних"

Якщо не маєш аргументів,дій по-принципу:"Вали кулем,потом разберем".Предложите кого-нибудь в альтернативу Гриценку. Пообсуждаем.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-5 #19 Володимир 23.04.2012 09:29
Цитую опа:
Люди, проснитесь, какой Гриценко - патриот!? Ну о чём вы? Неужто мы настолько слепы, чтоб им всем доверять? Ведь это мы дали "добро" ворам миллиардерам, а они нас - "биомассой" за это называют. Гриценко - патриот, настоящий офицер - это же анекдот.

А крім загальних фраз. можна хоч щось конкретне?
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+1 #18 опа 22.04.2012 08:49
Люди, проснитесь, какой Гриценко - патриот!? Ну о чём вы? Неужто мы настолько слепы, чтоб им всем доверять? Ведь это мы дали "добро" ворам миллиардерам, а они нас - "биомассой" за это называют. Гриценко - патриот, настоящий офицер - это же анекдот.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+4 #17 Тарас 22.04.2012 05:52
Він із теї шайки, хто з великим задоволенням, при нагоді, "простелить" Україну під ноги американцям. А ті знають як зробити з України зону власних інтересів. Ато нехай залишається "найкращим серед непрохідних"
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-7 #16 krylohlop 21.04.2012 23:56
Гриценка поважаю і підтримую. Це хороша людина! Він завжди відкритий, нічим себе не зганьбив навіть на високих посадах, де було багато спокус. Гриценко - приклад іншим політикам, як варто поводитися.
Але сумно було побачити в його черкаському оточенні пана Щербатого... :sad:
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
+3 #15 О.ЧУПРИНА 21.04.2012 22:15
Цитую українець:
Смішно читати про "Гриценко - патріота".
Колись у Шустера, більшість студії підтримала гасло "Україна - для українців". А от Гриценко так це не сподобалося що він ледь ногами не тупотів. Він почав росказувати яке це погане гасло (мабуть "Україна - для китайців" чи "Україна - не для українців" для нього більш прийнятні) і після цього закликав присутніх переголосувати "правильно", але більшість все одно підтримала "Україна - для українців".
Я думаю кожний зрозуміє з цього що до чого і хто такий Гриценко.

Не коректно виривати ситуацію з загального контексту його політичної діяльності і давати подібні оцінки навіть у формі запитання.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-8 #14 Ужасть 21.04.2012 18:26
Цитую українець:
Смішно читати про "Гриценко - патріота".
Колись у Шустера, більшість студії підтримала гасло "Україна - для українців". А от Гриценко так це не сподобалося що він ледь ногами не тупотів. Він почав росказувати яке це погане гасло (мабуть "Україна - для китайців" чи "Україна - не для українців" для нього більш прийнятні) і після цього закликав присутніх переголосувати "правильно", але більшість все одно підтримала "Україна - для українців".
Я думаю кожний зрозуміє з цього що до чого і хто такий Гриценко.

Вот, он ХОХЛИЗМ, поединие опозиции опозиционерами и знаете в угоду кому???
Пани О.Колэсник... прокоментуйте...
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 
 
-10 #13 українець 21.04.2012 16:53
Смішно читати про "Гриценко - патріота".
Колись у Шустера, більшість студії підтримала гасло "Україна - для українців". А от Гриценко так це не сподобалося що він ледь ногами не тупотів. Він почав росказувати яке це погане гасло (мабуть "Україна - для китайців" чи "Україна - не для українців" для нього більш прийнятні) і після цього закликав присутніх переголосувати "правильно", але більшість все одно підтримала "Україна - для українців".
Я думаю кожний зрозуміє з цього що до чого і хто такий Гриценко.
Цитувати | Поскаржитись на коментар
 

Додати коментар

Звертаємо Вашу увагу, що "Прочерк" - це майданчик коректних дискусій!

Цікаві новини звідусіль

реклама Делікат

bigmir)net TOP 100