Відомий черкаський архітектор, колишній головний архітектор міста Микола Упир висловив у соціальній мережі свої враження від скульптури із масками, яку нещодавно встановили біля відбудованого приміщення обласного музично-драматичного театру.
«Не можу сказати, що мене чимось вразив сюжет - класика жанру: дві театральні маски Комедії та Трагедії (таких по всьому світі ого-го!). Ніякої собі партійної символіки чи ідеологічних натяків про належність мистецтва народу. Не побачив я і претензії цього декоративного МАФ на композиційну конкуренцію реалістичному скульптурному зображенню Кобзареві: пам'ятник - на площі, а маски - вглибині за кущами. Щодо авторського стилю (однозначно, що скульптор не Ернст Нєізвєстний, проте просто невідомий) - не родився ще на світі митець, який своїм би твором задовільнив естетичні смаки усіх споглядачів. Комусь подобається, у когось несприйняття. Це таке...» – охарактеризував новий арт-об’єкт Микола Упир.
«Тобто, все й ніби нічого. Нічого страшного. Але: вміла готувати та не вміла подавати. При розміщенні МАФ та виконанні навколо нього мощення не враховано, що завжди біля якоїсь скульптурки комусь захочеться сфоткатися, комусь за щось потриматися "на вдачу та везіння", а малечі в піжмурки погратися. Для цього необхідно забезпечити підхід не ріллею масного чернозему, розтовкуючи його навколо МАФ та розносячи відбитки своїх грязних черевиків на плитку далеко від скульптури. На заперечення про те, що там буде газон - не буде: саме в цьому місці витовчуть! Логічно було б до відкриття відновленого театру виправити ці, на перший погляд, другорядні недоречності», – радить архітектор.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: «Рік COVID-19»: «Прочерк» підбиває підсумки 2020-го.
реклама
Коментарі
робити?
Стрічка RSS коментарів цього запису